Γενικά

Το Fly The Store σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν σε χρονικό διάστημα αυστηρά δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή του και εμείς εν συνεχεία να το αντικαταστήσουμε με άλλο προϊόν της επιλογής σας, αρκεί να είναι ίσης η μεγαλύτερης αξίας, ή με το ίδιο προϊόν στο νούμερο που θα μας υποδείξετε ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 15 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 15 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Η πρώτη αλλαγή σε μέγεθος ή προϊόν παρέχεται εντελώς δωρεάν μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας.

Για να δικαιούστε επιστροφή (σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994), το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασίακαι να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Αρκετοί τύποι αγαθών εξαιρούνται από την επιστροφή για παράδειγμα:

  • Δωροκάρτες
  • Είδη προσωπικής φροντίδας

Υπάρχουν επίσης ορισμένες περιπτώσεις όπου δε χορηγούνται επιστροφές χρημάτων:

  • Προϊόντα με εμφανή σημάδια χρήσης
  • Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας
  • Οποιοδήποτε είδος επιστραφεί σε περισσότερο από 15 ημέρες από την αρχική του παράδοση

Σημαντικό

Η εταιρία μας δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει φθορά και συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

  • Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σας ευθύνη και θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, όπως ακριβώς τα παραλάβατε (με το καρτελάκι και τη συσκευασία τους).
  • Η επιστροφή του εκάστοτε προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό της αγοράς του(απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), διαφορετικά δε μπορεί να γίνει δεκτή.
  • Το νέο προϊόν που θα επιλέξετε πρέπει να είναι ίσης η μεγαλύτερης αξίας από αυτό που μας επιστρέφετε.
  • Εάν το άλλο προϊόν ή το νούμερο που επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμο, σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας ή πιστώνεται το ποσό για να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν που επιθυμείτε να παραλάβετε είναι ακριβότερο από το προϊόν που μας επιστρέφετε τότε επιβαρύνεστε με τη διαφορά.
  • Σε εκπτωτικά προϊόντα δε γίνονται επιστροφές χρημάτων.
  • Στο ποσό επιστροφής δε συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής.

Σας υπενθυμίζουμε πώς:  

  • Η διαδικασία της επιστροφής-αλλαγής διαρκεί 2-4 εργάσιμες από τη στιγμή  που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.
  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. 

Διαδικασία επιστροφής

  1. Βρίσκεστε κοντά σε στο κατάστημά μας;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας επισκεφθείτε, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, θα σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

  1. Επιστροφή μέσω εταιρείας μεταφορών

Σε αυτήν την περίπτωση συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου μεταφορών της επιλογής σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή προχωρούμε με την αντικατάστασή του, σύμφωνα με τις υποδείξεις σας, με το ίδιο η κάποιο ίσης αξίας.

Πριν ακολουθήσετε τα παραπάνω καλέστε μας στο: 22940 96703.

Ενδέχεται ο αρμόδιος υπάλληλος να σας βοηθήσει να βρείτε μια λύση που να καλύπτει πλήρως.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 Τι είναι η Υπαναχώρηση;

Σε κάθε σύμβαση που καταρτίζεται μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (eShop) o αγοραστής καταναλωτής (όποιος δηλαδή αγοράζει για προσωπικούς αλλά όχι επαγγελματικούς/ επιχειρηματικούς σκοπούς) έχει το δικαίωμα “Υπαναχώρησης”.

Ειναι το δικαίωμα του καταναλωτή να ακυρώσει μια παραγγελία και μάλιστα χωρίς να απαιτείται να επικαλεστει κάποιον λόγο.

Ο καταναλωτής έχει λοιπόν “δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης”.

Μου παρέχετε την δυνατότητα επιστροφής Χρημάτων;

Φυσικά, ασκώντας το νόμιμο δικαίωμα της υπαναχώρησης το www.flythestore.gr σας επιστρέφει τα χρήματά σας!!!

Όροι Επιστροφής Χρημάτων

Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 15 ημερολογιακές ημέρες

Βασική προϋπόθεση (σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994) για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι ότι όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση που παρελήφθησαν χωρίς φθορές, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ταμπελάκια ή σημάνσεις που φέρουν επάνω τους, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους.

 Όροι Επιστροφής Χρημάτων

 Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 15 ημερολογιακές ημέρες

Βασική προϋπόθεση (σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994) για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι ότι όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση που παρελήφθησαν χωρίς φθορές, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ταμπελάκια ή σημάνσεις που φέρουν επάνω τους, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους.

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

 Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι τα προϊόντα να συνοδεύονται από τα αντίστοιχα φορολογικά παραστατικά.

Επιστροφές προϊόντων χωρίς την απόδειξη αγοράς δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές.

Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου μεταφορών της επιλογής σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Σε περίπτωση που εκ παραδρομής χρεώσετε τα έξοδα επιστροφής στον κωδικό μας, το ποσό θα αφαιρείται κατά την διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Επιστροφή χρημάτων γίνεται στην αξία των προϊόντων, δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής.

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθεί η επιστροφή τότε σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας στην αρχική μέθοδο πληρωμής σας. Είτε με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό σας ή με πίστωση στην πιστωτική σας κάρτα, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος.

Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση info@flythestore.gr.

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο για όσο διάστημα δεν έχει ακόμα εκτελεστεί (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής) και δεν έχει παραδοθεί το προϊόν στην εταιρεία μεταφορών. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στο info@flythestore.gr, είτε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 22940 96703.

Ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

 Έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

Μετά την ακύρωση της παραγγελίας η επιστροφή του ποσού γίνεται :

Για αγορές με πιστωτική κάρτα: Με αντιλογισμό στην κάρτα σας.

Για αγορές με τραπεζική κατάθεση ή με αντιλογισμό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας έχετε υποδείξει κατόπιν συνεννόησης .

Εκπτωτικά προϊόντα

Σε εκπτωτικά προϊόντα δε γίνονται επιστροφές χρημάτων.

Αλλαγές

Αντικαθιστούμε προϊόντα με άλλο προϊόν της επιλογής σας ή με το ίδιο προϊόν στο νούμερο που θα μας υποδείξετε.

Δώρα

Εάν το προϊόν χαρακτηρίστηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.

Εάν το προϊόν δεν χαρακτηρίστηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το δώσει αργότερα, θα στείλουμε την επιστροφή χρημάτων στον δωρητή.

Διεύθυνση Επιστροφής Προϊόντων

H διεύθυνση στην οποία πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:

Κ.Λαμερα 44, Νεα Μακρη 190 05

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που επιστρέψατε μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και προϊόντων είτε μέσω του site, είτε μέσω e-mail στο info@flythestore.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 22940 96703.